پاکستانتازہ ترینسائنس اینڈ ٹیکنالوجیصفحہ اول

پاکستان میں فیس بک استعمال کرنے والوں کے لیے بڑی خوشخبری

وزیر اعلی خیبر پختون خوا کے  مشیر براءے سائنس ، ٹیکنالوجی ، اور انفارمیشن ٹکنالوجی کے کے مطابق ، فیس بک پاکستان میں نئے منصوبے شروع کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔

ضیاء الللہ بنگش نے بتایا کہ ان کی فیس بک کے نمائندے سحر طارق سے ایک اہم ملاقات ہوئی ہے۔ انہوں نے بتایا کہ وزیراعلی کے پی کے وژن کے نتیجے میں صوبے نے سوشل نیٹ ورکنگ سائٹ کو مکمل مدد فراہم کی ہے۔ انہوں نے کہا کہ ، سی ایم کے پی کے حکم پر ، انہوں نے فیس بک کو صوبے میں پاکستان کا دفتر کھولنے کا موقع فراہم کیا ہے اور اس سلسلے میں مکمل مدد فراہم کرنے کا وعدہ کیا ہے۔

انہوں نے ذکر کیا کہ انہوں نے اجلاس کے دوران فیس بک کے ساتھ ایک وعدہ کیا ہے تاکہ اس قانون کا جائزہ لیا جاسکے جو فیس بک اور دیگر سماجی رابطوں کی سائٹوں کے لئے مشکلات پیدا کررہا ہے۔

انہوں نے مزید کہا ، "ہمیں گوگل ، یوٹیوب ، فیس بک جیسے پلیٹ فارم کی حمایت کرنی چاہئے کیونکہ ہمارے نوجوانوں کی اکثریت ان سے جڑی ہوئی ہے”۔

بنگش نے بتایا کہ ہے کہ وہ پاکستان میں فیس بک مونیٹائزیشن  کے مسائل کو حل کرانے کے لیے فیس بک سے بات چیت کر رہے ہیں۔ فیس بک حکام کے مطابق 50 ملین سے زائد پاکستانی سوشل نیٹ ورکنگ سائٹ کا استعمال کرتے ہیں۔

بنگش کے مطابق قومی اسمبلی کے اسپیکر اسد قیصر اگلے ہفتے فیس بک حکام سے وزارت انفارمیشن ٹکنالوجی کے عہدیداروں کے ساتھ مشاورت کریں گے۔ انہوں نے کہا ، مجھے یقین ہے کہ قانون سازی سے متعلق امور اسد قیصر اور ان کی ٹیم حل کریں گے ، جو پلیٹ فارم کے لئے فائدہ مند ثابت ہوں گے۔

Tags
Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close